Kids like us records

Minden, ami underground.

Zenekarok













Keresés

Keress cikket nálunk és baráti oldalainkon egyaránt!

Sorozataink

FUCK YOU 2011

2011-es rinyálás

FUCK YEAH 2009

2009, a kurva anyád!

Akikről anyád sem hallott

Bemutatni azokat a zenekarokat, akikről olyan kevesen tudnak, hogy beleférnének egy félig teleszart Toi-Toi-ba.

Szíp Magor Artistáink

Csak a hazai, more!

Saturday night holocaust

Minden szombaton 17:00-kor a zenei pokol bugyraiba merülünk.

Jól nézd meg

Videók. Klipek. Satöbbi.

Zenekarok, amiket utálni fogsz

Zenekarok, amik egész biztosan szívből rühelltek, kedves önmegvalósításfüggő punkrokkerek.
Fáj, for, frí, van, offblaszt!

------------------------------------



Amit eddig nem tudtál az oldalról

FAQ, GYIK, és egyéb érdekes adatok az oldalról.

Kommentelők

Bringing Up Baby

Nincs megjeleníthető elem

Solidarity Webzine

Nincs megjeleníthető elem

Agyampokla

Nincs megjeleníthető elem

One Chord Wonders

Nincs megjeleníthető elem

Heart-A-Tact

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

14alien (1) 1977 (1) 2008 (53) 2009 (35) 2009 de 2010 re (8) 2010 (21) 2011 (12) 2011 de 2012 re (3) 2012 (21) 2013 (1) 3/4hét (1) 36 óra pogó (1) 43. magyar filmszemle (1) 77 (1) a (1) adatlap (7) adorno (1) after classes (1) agyampokla (1) ajánló (40) akikről anyád sem hallott (6) aktuális (2) amd (1) amit eddig nem tudtál az oldalról (4) análdugó (1) ana never (1) anglia (1) angol (1) annácska (1) another way (4) antares (1) anyád (4) anyád kedvence (1) ashes of atlantis (1) avatar (1) a bit of braindead (1) a part (1) baader brains (1) bacon (1) bakony (1) banda mkl (1) barangó (1) baszás (1) béna (1) best of 2008 (2) beszámoló (24) big boys (1) billie joe armstrong (1) bio (6) black flag (4) blast (2) blind idiot god (1) blog (83) blogger (4) bobbánowich (1) bohócok (6) bombs (1) booking (1) boredom (1) boston (2) bread and circuits (1) brutal knights (1) budapest (19) bugazziiieee (1) byrne (1) calm before the storm (1) cloak/dagger (2) colbom (1) corrodal (1) cowabanga go go! (1) crisi (1) crust (4) csepel (2) csermanek lakótelep (1) csúnya (1) csurkapityesz (1) cvlt of grace (1) dagadt (1) damned (1) dance or die (10) dance or die!!! (1) david (1) dead boys (1) dead kennedys (2) deathcore (1) depresszió (1) descendents (1) devo (1) discharge (1) discriminated (1) dk (1) dreamlongdead booking (1) drogospunkfilm (1) duna (1) dürer kert (3) dzsukhell (1) eagles of death metal (1) eater (1) ebullition records (2) eger (3) egrix (1) egyszemélyes randevú (1) első (1) emo (9) end of a year (1) eric ayotte (1) eric marcelino (1) értelmetlen hülye kérdések (1) everything falls apart (1) evés (1) fallen into ashes (1) fanzin (1) fanzine (6) fashion victim (1) fastcore (3) fáziskésés (1) feldolgozás (1) fél x (1) fényes adolf utcai próbaterem (1) ferdi (1) fesztivál (1) fikázás (1) film (2) filmszemle (1) filter (1) firehose (2) flavov flav (1) flood has come (1) fogkrém (1) food (1) forgiveness denied (1) formyfriends (9) freefest (1) fucklikebunnies (1) fuck the kids like us minitour (2) fuck yeah 2009 (7) fuck your pride booking (1) fuck you 2011 (8) fuel (1) fültágító (1) funk (1) fuseism (7) f minus (1) gag a horse (1) gallows (1) geek (2) germs (2) ghetto prophets (1) git some (1) gokkun (1) gone (1) gördeszka (3) gorilla büfé (1) great lakes (2) green day (1) grindcore (1) gyalázat (2) győr (2) hands off! (1) hanoi (1) harc áldozatok nélkül (1) hardcore (38) harmony set (1) ha isten punkzenekart alapítana (1) headshot (1) heart a tact (1) herbelando (1) highsocks (1) hip hop (1) hírek (7) hiteljugend (1) hitványfanzin (1) homo (1) hughes (1) hülye (1) hülye underground (20) human error (2) ian curtis (1) imperial spies (1) interjú (15) intonarumori (1) intro (1) írás (1) iszonyat (1) iwrestledabear (1) jaki (1) jégrakéta (1) jesse (1) jesse hughes (1) jet market (1) jfa (1) jilted (1) john (1) john henry west (1) jolana (1) jól nézd meg (20) jótékonyság (1) joy division (1) juggaknots (1) junkies (2) k.o.c. (1) kakimaki (1) kalambó kutyája (1) kanagawa (1) kang (1) karst (2) kegyelemkettes (1) keith moon (1) kemenyhenrik (1) képregény (1) kernel panic (7) kevin (1) kex (1) kids like us records (1) killah priest (1) kinks (1) kiskovács (1) kiss the devil (1) klip (1) klur (16) kneejerk (1) kokakóla (1) koncert (13) koncertszervezés (3) kool keith (1) kovászos (1) közjó (1) kritika (9) kritikus kedd (6) kultúrkör (1) kurva (5) kurva internet (1) la (1) lantern (1) lányok (1) larry cubiac (1) látványnépség (1) leftöver crack (1) lemmy (1) less than zero (1) letöltés (28) liberal youth (2) libido wins (10) life (1) light up (1) link x (1) lömbihead (7) lookout records (1) look its a giraffe (1) lords (1) lori carson (1) lőrke (1) loser (1) louderbach (1) loud and wrong booking (1) lyon estates (1) macaulay culkin (1) magyar (1) magyarország 2011 (1) male nurses (1) marionette id (1) maszturbáció (1) mediafire (1) megamosh (1) megjelenés (1) melbisonplusszdeszkamen (1) metal (1) metál (1) metalcore (1) mexico (1) mike kirsch (4) mike watt (1) mind your step (1) minus (1) minutemen (4) molotov koktélt a mal zrt re (1) monitor punkok (1) mosh (1) most viktor vagy viktorka? (1) mothercountry motherfuckers (1) motörhead (1) mtv (1) my little corner of the world (1) nácik (1) nagymama (1) natas kaupas (1) nature boy jim kelly (1) navio forge (1) nazde (1) nec pluribus implar (1) nehézáram (1) nehézáram pontozási rendszer definiciója (1) nehéz áram (1) nembírodmegnézni (1) nempop (1) nemulass! (1) nemváltozunk (1) new (1) new dead project (7) new order (1) new wave (1) nikson (1) ninpulators (3) nokedli (1) not (1) nothing (7) not this time (1) nyálmirigy (1) olasz (1) one and the same (1) opus null (1) összefoglaló (1) padkarosda (2) pailhead (1) panic (1) path we tread (1) pavilionul 32 (1) pay my milk (2) penalty kick (1) pfa (12) pinhead gunpowder (2) piresian beach (1) pisscrystals (1) plan beer (5) platón (1) please inform the captian this is a hijack (1) pogó (1) pogo loco (2) pop (1) popunk (1) pop punk (2) pörkölt (1) post punk (1) prewiev (1) prospettiva (1) psycho mutants (1) pucok (1) punk (80) punkattitude (1) punk filmek (4) punk films (4) punk rock (1) puszta (2) quart.hu (1) questions (2) r.vomisa caasi (1) raein (1) rákosi (2) ramellzee (1) ramones (1) rancid (1) random chords (1) rap (1) reaction (2) reatards (1) red dons (1) reflected (2) rész (1) rhcp (1) richard hell and the (1) rivers run dry (2) románia (2) rosa parks (2) salgótarján (3) sallai laci (1) santa cruz (1) saturday night holocaust (5) saw (1) säw (5) sawhorse (2) say (2) scooter (2) screamo (1) seattle (1) sell out (1) semmi komoly (2) sex pistols (1) sex positions (1) shook ones (1) silver bearing (1) sixteen bullets (1) skatecore (1) skatepunk (5) skaterock (1) skinflutes (1) smafu (2) social circkle (1) sofa king (2) solidarity webzine (1) something against you (2) sonic youth (2) sotár (1) spark (6) ssd (1) sst (2) step on memories (1) steve (1) streets on fire (1) strengt in solitude (1) suburbia (1) surf (2) swa (1) szabad az á (1) szarás (1) szarfilmek (2) szar év (1) szar filmek (2) szeged (5) székesfehérvár (1) személyes (3) szentes (2) szerbia (2) szextank (3) szex tank (1) színtér (1) szíp magor artistáink (6) szolgálati közlemény (1) szomorúság (2) szükségállapot (1) talking heads (1) tapolca (1) tarr béla (1) tekken (2) téveszme (2) the clash (1) the dedication (1) the hated (1) the las vegas tragedy (1) the real kids (1) the screamers (1) the smiths (1) the static age (1) the stranglers (1) the tartuffe plan (2) the trouble (1) the wax museums (1) think again (4) this is bihar (1) this perfect nightmare (1) thrash (1) tisztán a cél felé (1) top 5 magyar lemez (1) torches to rome (1) tour (4) tragédia (2) tragic vision (1) transformers (1) tree (1) trusting (1) tűréshatár (1) tyrells owl (1) uborka (4) united and strong (2) urinals (1) usa (1) utazás (4) vargyai viktor (1) vega (1) vegan (1) vélemény (2) veszprém (1) vetkőzz (1) video (6) videóriport (1) világválság (1) voidoids (1) voodoo allen (1) vormkids (1) vörösiszap (1) wasted (1) wave (1) wbtmfs (1) who (1) who sows violence reaps storm (2) wire (1) witkin (4) wolfshapedclouds (1) wolf shaped clouds (4) wormkids (1) www.makeoutclub.com (1) yaphet kotto (1) young arsenal (1) youth violence (1) zach hill (1) zaj (1) zenekarok amiket utálni fogsz (3) zero tolerance (1) Címkefelhő

Fashion Victim - Interjú

2008.11.21. 08:00 - posztolta: neverlivetosee

Készítettem egy interjúta Fashion Victim fanzine írójával, Pedjával. Hogy miért? Mert geci érdekesnek tartom a kis lapocskáját, ráadásul tök jól esett vele beszélgetni. Persze lehet, hogy ezt olvasni már egyáltalán nem lesz az, de hát ugye, ez ki a faszomat érdekli?



 

Bár elég elcsépelt dolog, de légyszíves mutatkozz be gyorsan, pár általános infó, amik amúgy senkit sem érdekelnek, mégis megszólnak, ha nem szerepel. So?
So: Pedja a nevem 21 éves múltam,Magyarkanizsán születtem és Újvidéken tanulok.


Tudtommal nagy trash fan vagy. Elég mélyen benne vagy ebben, vagy csak a Slayer volt rád túl nagy hatással?
Ötödikes általánosban vágtam a Master Of Puppets egész szövegét és gyakorta firkáltam rá az iskolai padokra.Ez mellett ugye ott volt a Motörhead,Megadeth,Iron Maiden, Pantera na és persze a Slayer.Ezt az egészet hitelesítette pár nagyobb koncert meglátogatása (slayer,metallica,maiden).Szóval igen,mondhatnám ezeket nagy kedvenceknek bár nem tartom magam kifejezetten "thrashernek".


Hát kár, pedig szívesen rákérdeztem volna, hogy milyen is ott a trasherek élete, vagy éppen a trash színtér (van-e ilyen?). Na majd akkor máskor.
Hogy-hogy mégis valami olyan elbaszott dolog mellett kötöttél ki, mint a punk? Vagy ez csak egy állomás szerinted az élet tengerén?
Hehe.Fene tudja.Zenéltem egy metál bandában.Közös volt a próbatermünk pár zenekarral.Naszóval ott összeismerkedtem egy sráccal akivel azóta is intenzíven tartjuk a kapcsolatot.Na ők elmondásuk szerinte hardcore-t játszottak.Fogalmam sem volt róla hogy az mi.De azt tudom hogy elejében nem tudtam végighallgatni egy egész próbájukat.Később elkezdtünk zenéket cserélgetni Karesszel,én adtam neki motörheadet panterát,slayert.Ő meg nekem misfitset,ramones,és catharsis-t.A Catharsis és a Misfits keltette fel az érdeklődésem punk iránt.Ezek máig nagy kedvencek.Szóval praktikusan kölcsönhatás volt az egész.

Hogy csak egy állomás e az egész? Nem tudom, de látok a dologban fantáziát.Habár gyűlölöm a matricázást."ez punk,az punk" meg a témának a körbetáncolását és a határainak vitatását..


Ha már megemlítetted a zenélést, játszol most egy punk zenekarban, tudtommal. Mit is kell tudni erről? (tagok, lemez, koncertek, kilátások, jövőkép, etc)
Igen,játszom a Spark nevű bandában.Régebb óta dumáltuk Karesszel hogy kéne valamit közösen csinálni,de kizártuk egymást révén mindketten basszusgitározunk eredetileg.Végül ő átállt gitárra.Tamás-t megkérte hogy énekeljen,ő belement.Én pedig megkérdeztem Ákos-t (Ő a dobosunk) hogy lenne a kedve velünk zenélni.Így alakultunk.

Lemez terén annyit tudok mondani hogy tervben van a saját dalaink rögzítése valamikor a jövő év elején.De erről mi sem tudunk többet : ) December 12.-én debütálunk Topolyán a New Dead Project-el és a Csókai Kontaminátorral osztva a színpadot.Lázasan megy a készülődés.Kilátások terén nem tudok semmit mondani,kilátásaink nincsenek.Szeretnénk folytatni a zenélést amíg jól érezzük magunkat egymás társaságában.Szóval semmi konkrét elképzelés.A zenei stílust nem tudnám meghatározni.Van benne Kid Dynamite,Fugazi,Tragedy,Minor Threat,Black Flag meg isten tudja mi még...


Na a következő kérdésem sehogy sem kapcsolódik az előzőhöz. Vagyis közvetetten igen. Készítesz egy fanzine-t, leginkább ez miatt is akartam veled ezt az interjút csinálni. Ez a Fashion Victim perzine lenne. Pár szóba bemutatnád? utána feltennék pár frankó, fogós-ravasz kérdést!
Igen,írok egy zine-t aminek magán jellege van.Talán jobban mint azt az emberek hinnék.Pár éve dühömben elkezdtem írogatni dolgokról amik foglalkoztattak akkoriban.Szokássá vált hogy ami frusztrált azt ily módon adtam ki magamból.Valamilyen szinten ez egy "terápia" lett.Amit kiírtam magamból az már kevésbé folgalkoztatott.Aztán kezembe került Pöpe Peristarticja,ami nagy hatással volt rám.

Úgy döntöttem bassza fene csinálok egy valami hasonlót.Így szétvagdostam a bátyám ckmjeit és egy top gun-t és kinyomtattam a szövegeimet.Összeragaszottam legjobb belátásom szerint és ez volt az első fashion victim.Messze nem olyan személyes mint a Peristartic.Inkább csak eszmefuttatássok egyvelege.


Hogy jött az ötlet, mármint maga a forma? Mármint a méret, mert nem szabvány, és még az ember zsebében is elfér, ami eléggé kúl, leszámítva, hogy így a nyomtatás hamar lekophat. És a klasszikus "cut 'n paste" módszer? Ma már nem trendi ezzel csinálni!
A formát illetően kényszerülve voltam.Ugyanis csak A4-es méretű fénymásoló állt a rendelkezésemre.volt a kezemben pár A5-ös méretű,és azok valamiért nagyoknak tűntek.Nem beszélve az A4-ről.Fogalmam sincs miért lett ekkora.Talán intuíció.

A kopást én is megfigyeltem,de sajnos nem tudok vele mit kezdeni.ez szerintem azért van mert egy "házi" méretű -és minőségű- fénymásolón tudom sokszorosítani.

Láttam néhány számítógéppel elkészített zine-t,és azok nem tetszettek annyira.Úgy gondoltam hogy kevés benne az élet.Túl pontosan vannak összevágva a képek meg a szöveg.Így maradt az hogy újságból kinéztem egy fasza hátteret,kivágtam a szöveget a papírjaimról,és aztán ezt összepárosítottam.Aztán meg ide-oda hozzávágam még dolgokat,kézzel kijavítottam a gépelési hibákat.gyakran nem olyanra sikerült mint szerettem  volna,mert így a szöveg eltakarja a hátteret,de mégis jó megoldásnak tűnt.Így lett belőle egyfajta rendezett káosz,ahogy szoktam mondani : )


Néha úgy érzem, több, mint személyes lett a fanzine, legalább is az első példánya, ami a kezembe került. Karesz elmondása szerint a második még inkább. Nem érzed, hogy valahogy ilyenkor mintha meztelenre vetkőzve állnál a világ előtt? Mégis csak valahol eléggé olyan dolgokat tárgyalsz ki, amit én lehet nem tennék. Jó persze én is teszek olyanokat, amit normális ember nem, például verem a fejem random tárgyakba, de az mégiscsak valahol külsőség, te meg valahol magadból mutatsz meg többet. Mi a véleményed erről?
A fashion victim első számának anyagát egy "hoppá" után írtam,kb két éve.Az első kicsit deviánsabb lett a leszármazottainál,bár nem bánom,mert egy tökéletes leírás rólam abból az időből.A kettes és hármas szerintem is személyesebb lett az elsőnél.

Az egész kibontakozáson agyaltam sokat.Vannak dolgok amiket tényleg nem írok meg.Hehe,pontosabban nem vágom bele a victimbe,de ugyanúgy megírom őket.Valamelyest igazad van,mert ez tényleg egy darab belőlem.Úgy gondolom hogy akihez eljut,annak nagyrésze nem kihasználni akarja azt amit én ott kiírtam és képletesen szólva megsebezni engem. Általában aki ír nekem hogy érdekelné a zine az tudja is hogy ezek személyes dolgok,vagy ha mégsem akkor tájékoztatom hogy ennek semmi köze a punkhoz vagy a zenéhez,és megint csak szűkül a kör. Másrészt nem tartom semmivel sem nagyobb kitárulkozásnak mint egy elgondolást megírni és egy könyvben megjelentetni.Voltak az ismeretségi körömből akik hülyének néztek hogy ilyeneket írok,és hogy ezt megmutatom annak akit ez érdekel.Nem érzem magam emiatt meztelennek.Azért nem,mert úgy gondolom hogy mindenkiben megfordulnak ezek a gondolatok amiket én leírok,és hogy mindenki érez hasonlóképpen.Valószínűleg csak nem veszik észre,vagy tagadják,nem foglalkoznak vele annyira,vagy nem fogalmazódik meg bennük úgy mint bennem.Vagy ami a legvalószínűbb,nem beszélnek róla.

Szerintem túlzottan be vagyunk gubózva. Félünk olyan dolgokról beszélni amiket talán mások nem úgy gondolnak,és ezért talán kinevethetnek minket vagy valami.Ez baromság.Biztos vagyok benne hogy mindenkiben vannak hasonló gondolatok mint amiket én leírtam a zinekben,és hogy rohadt sok közös van bennünk emberekben.De a nehezebb része mindezeket felvállalni,és megosztani másokkal.A fashion victim talán egy nyitás a világ felé és egy hangos "kapjátok be!" is egyben.Igazából a zine-t egy maroknyi embernek készítettem,akikben megbízom és szeretnék nekik többet adni magamból.Aztán valami folytán nagyobb lett a szórása.

Ez tetszik amit írtál, hogy túlságosan be vagyunk gubózva. Bár lehet én gondolom rosszul, de akkor a megfelelő mennyiségű és minőségű komminikációra gondolsz, ugye? Egy közösségen belül, vagy bármilyen kapcsolaton belül (legyen az szerelmi vagy egy zenekari) szerintem nagyon fontos ez a dolog.
Pontosan a megfelelő minőségű kommunikációra gondolok.Persze hogy az embernek nincs mindig kedve az életét vesézgetni,de azért néha többet szeretnék megtudni egy régen nem látott ismerőstől mint hogy éppen "semmi különös" nincs az életében.Remélem érted mire gondolok,jó néha a felszínes csacsogás is,de gyakran csak az van.Fontosnak tartom hogy az emberekkel akik körülveszenk el tudjak beszélgetni.

Csini ruhákba öltözünk meg szlogeneket követünk,hagyjuk hogy ők definiáljanak minket.Mindenféle önkifejezési formát keresünk,de magunkból igazából sosem adunk.Ahogy egy barátom mondta: "Manapság többet jelent milyen benyomást keltesz,mint hogy milyen vagy valójában".Talán azért van ez,mert hagyjuk hogy minden más beszéljen rólunk,magunk helyett.Fura módon kommunikálunk egymással,az biztos!


Visszatérve a példányszámra, nem gondoltad sosem, hogy azért talán "nagyobb közönség" is megérdemelné a dolgok? pl nem 20-30 példányt csinálnál, hanem dupláját, ne adj isten tripláját. Vagy túl sok a meló vele? Szerintem simán megérné.
De ha már megjelenés, mikorra várható a következő szám? Várható egyáltalán?

A példányszám csak az érdeklődéstől függ.nem szabok határokat.Viszont erőszakolni sem fogom senkire a lapot,jól esik hogy páran írtok róla bemutatót meg ilyeneket.Jó látni hogy intrigál.Néha felírom a punk portálra hogy kapható és ekkor jelentkeznek páran.Hogy őszinte legyek nincs semmiféle tuti módszerem a sokszorosításra,forgatom a lapokat egyenként a neoncső felett,és ez gyakran kibaszott munka,de nem siránkozok!Örülök hogyha van rá érdeklődés.Macerás felpostáznom magyarországon,mert ugye én relatíve ritkán járok át,így marad az hogy valaki jelentkezik hétközben leküldi a megbeszélt összeget,a hétvégén megcsinálom és odaadom annak,aki nekem felpostázza magyarországon (szeretném neki számtalan plussz egyedszerre megköszönni hogy megteszi nekem minden egyes alkalommal) a következő héten.Szóval annyira kibaszott a dolog amennyire lehet,de lelkesen csinálom és minden érdeklődést várok. Ezenfelül nem vagyok benne biztos hogy szeretném hogy mindenkihez eljusson... Hogy miért? Nem tudom elmagyarázni,de nem azért mert félek kitárulkozni,hiszen ez mostmár teljesen mindegy ebből a szempontból.Már megtörtént! : )

Következő szám? Ez mindig rejtély.Hogy lesz e egyáltalán és hogy mikor lesz.Általában írogatok,aztán belenézek a mappámba.Következtetek hogy ez elég e vagy nem meg hogy mi mehetne.Aztán összállítom a tartalmat,és rászánom magam hogy össze állítsam magát a zinet.Itt hozzáfűzném hogy a cut 'n paste előnye hogy tényleg gőzöm sincs hogy a végén mi hogy fog kinézni.Csak csinálom általában egy héten keresztül és a végeredmény engem is rendre meglep.Szóval mindemellett szórakoztató is az összeállítása


Mennyire tartod fontosan a lokálpatriotizmust? Úgy értem, számodra mennyire fontos, hogy része légy a saját városod underground zenei életének? Van ilyen? Nálunk tarjánban nem volt, így hát csináltunk egyet. Nálatok hogy van ez, van rá igény, van rá lehetőség vagy egyáltalán kedvetek ilyesmivel foglalkozni?
Nem is hinnéd hogy ez mennyire aktuális kérdés. Fontosnak tartom hogy ne üljek a seggemen és nyugodjak bele abba hogy Kanizsa ilyen téren halott,mondván hogy "nem rajtam múlik". Mint ahogy sok másban igyekszem elkerülni ezt a fajta felfogást.Kanizsának a művészi neve "A Csend Városa".Képzelheted.Szóval itt az van hogy néha van koncert az is ingyen.Ami egyáltalán nem underground. Mondhatni az agyonjátszott rockslágereket játszák heti rendszerességgel a bandák. Vagyunk páran,mondjuk úgy hogy maga a Spark,akik igyekeznénk valamit fellendíteni ebben a "kibaszott nekropoliszban" hogy idézzek valakit. Az a baj hogy az emberek nem hajlandóak belépőt fizetni,mert megszokták hogy ingyen nézhetnek koncertet,és ez eleve megkeseríti a koncertszervezést.Tavasszal sikerült leszerveznünk az Újvidéki Ground Zero-t és Refelction Of Internal Rain-t,ami nagyon jó buli volt. Ezt is csak belépőmentesen tudtuk megcsinálni.Mostanra terveztünk Kanizsára egy koncertet,ahol ugye játszott volna a Säw is,de nem tudtuk megcsinálni mert praktikusan jogilak nincs rá esély. Mostanában az ellenőrök hajnalban járják a lebujokat és bűntetnek borsosan.És nemtudom nálatok ez hogy van,de itt egy helynek úgymond regisztárlnia kell magát hogy belépőt szedhessen. Na ahova mi szerettük volna annak a helynek ilyenje nincs.A helynek aminek van oda meg a büdös életben nem szerveznék koncertet,külömböző okok miatt.Körbejártuk a problémát és tényleg az lett hogy praktikusan nem tudjuk megcsinálni.Jól hangzanak a deviáns ötletek hogy pincében koncertet szervezni,de senkit sem érdekelne kanizsán ez.Pláne azért mert nem megszokott helyen van. Egyszóval itt ha valami nem ingyen van az emberek segge alá van rakva akkor az veszett ötlet.Így ezt a bulit is máshová szerveztük,ez lesz az a bizonyos Topolyai buli az NDP-vel. Szóval a szándék megvan,de a.) nincs közönség b.) nincs hely ahová lehetne és nem őszülnénk meg a koncert ideje alatt hogy jönnek e az ellenőrök. Ezért egyszer majd elmeséled nekem hogy ti hogy csináljátok ; )


Zárásként pár jövőbeli tervedről mesélnél? például a zine-nal, zenekarral, vagy bármi érdekessel kapcsolatban, ami publikus.

Szeretném folytatni az írást és a zenélést,élvezni a kék eget és napsütést.Tervezem befejezni az egyetemet.És talán egy másik zine-t is készíteni,de ez még odébb van.

 

Ha érdekel a zine, vagy csak kérdésed lenne:pedjaster KUKAC gmail PONT com

8 komment

Címkék: interjú 2008 fanzine fashion victim

A bejegyzés trackback címe:

https://klur.blog.hu/api/trackback/id/tr64777588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bt 2008.11.21. 14:06:32

"Az a baj hogy az emberek nem hajlandóak belépőt fizetni,mert megszokták hogy ingyen nézhetnek koncertet,és ez eleve megkeseríti a koncertszervezést."

azért szerintem ez nem teljesen így van. az egy dolog, hogy azon a helyen, ahol a fent említett haknislágerdömpig folyik ott a közönség azt szokta meg, hogy nem kell fizetnie. azóta egy darab olyan koncert volt ott, ahol a belépőt szedtek, az is a múlt héten. úgy gondolom, hogy természetes, hogy nem kitörő örömmel fizetnek valamiért az emberek, amit azelőtt ingyen kaptak.
kell egy kis idő meg pár fizetős koncert, hogy határozottan ki lehessen jelenteni, hogy "nem hajlandók belépőt szedni".


"Jól hangzanak a deviáns ötletek hogy pincében koncertet szervezni,de senkit sem érdekelne kanizsán ez.Pláne azért mert nem megszokott helyen van. Egyszóval itt ha valami nem ingyen van az emberek segge alá van rakva akkor az veszett ötlet."

ez miatt meg azért tiltakoznék, mert még meg sem próbáltuk ilyesmit szervezni. ha csináltunk volna mondjuk 2-3 koncertet, és a kutya le nem nézett volna akkor ez helytálló lenne. túlságosan kritikusan és előitéletesen tekintünk kanizsára és emiatt felesleges akadályokat gördítünk saját magunk elé, amit mások érdekletenségével magyarázunk...

buda 2008.11.21. 14:09:12

király az interjú, megvan mind a három fashion victim, nagyon faszák.
a sparkra meg kiváncsi vagyok! elég fasza bandák lettek ott megemlítve hatásként vagy miként

lalaz 2008.11.21. 16:04:21

Gratu, jó lett! Sajna még néhány napba biztos beletelik, mire méltóztatnak kitenni a Punkportál oldalára a beküldött Fashion victim-ajánlómat, de nézegessétek szorgalmasan a nyitóoldalt is, ne csak a fórumokat :)

pedjaster 2008.11.21. 16:32:36

"túlságosan kritikusan és előitéletesen tekintünk kanizsára és emiatt felesleges akadályokat gördítünk saját magunk elé, amit mások érdekletenségével magyarázunk..."
neked is pont annyira jogod van feltételezni amit itt leírtál,mint nekem ahhoz amit én leírtam.amint megszervezed az első ilyen "deviáns" koncertet aminek sikere van teljesen igazad lesz,minden további nélkül.de mint ahogyan mondtam,szerintem kanizsán ez nem működne.ezt részlegesen alátámasztját az alábbiak:

"...azóta egy darab olyan koncert volt ott, ahol a belépőt szedtek, az is a múlt héten." mióta? talán ha gyakrabban látogattad volna a helyet akkor te is tudnád hogy nem igaz amit leírtál,mert több is volt,és tudnád hogy az emberek minden alkalommal bojkottálták a dolgot :) összegyűltek a bejárat előbb,de mondjuk rá egy ötöde fizetett

más téma a jótékonysági koncertek amik régebben működtek,és mentek az emberek mert érdekelte őket,és össze akartak gyűlni egy helyen.de nem lehet a jótékonyságra alapozni (ezáltal koncerteket szervezni) és úgy szedni a belépőt,aztán meg abból kifizetni a zenekarokat.meg azt sem kérheted rendszeresen hogy ingyen jöjjönek zenekarok zenélni.szóval a csekz-et leszámítva ami koncert megvolt szervezve kanizsán(leszámítva ugye a jótékonyságikat),és volt belépő szedve azok szinte rendre buktak (prosectura,elektricni orgazam és a többiek,).prosecturáról jut eszembe - hol voltak ekkora a kőpankok? természetesen tisztelet a kivételnek,mint koncert mint ember terén.
nem azt mondom hogy ez egy törvény,de az esetek nagyobb része ezt mutatja... szerintem te meg én örülnénk a legjobban,ha ezeknek a dolgoknak nagyrésze amit leírtam nem így lenne : )

pedjaster 2008.11.21. 16:39:18

"...még meg sem próbáltuk ilyesmit szervezni. ha csináltunk volna mondjuk 2-3 koncertet, és a kutya le nem nézett volna akkor ez helytálló lenne."

ez tiszta sor.igazad van,hogy nem próbáltuk meg.az előbb kijelentésemnek igazából a végén van a hangsúly.a vége miatt írtam ezt az egészet az elején.nem próbáltuk meg,de a lent említett okokból kétlem ennek sikerét

lalaz 2008.11.21. 22:43:41

Biztos, hogy a Prosectura jó példa? Szerintem bárki meghallgatja-letölti 2-3 lemezüket, utána koncerten már nem akarhatja látni őket! :)

pedjaster 2008.11.22. 12:16:39

lalaz:
abbol kiindulva hogy itt sokan (sajnos) istenitik oket,igen.szoval szamitva lett a kőpunkok hadára a koncerten,de valahogy sehol se voltak...

Märton Hellstörm · http://myspace.com/thekillingscreens 2008.12.09. 10:45:33

digger and the pussycats [ausztrál garage-punk duó] - fashion victim című számát ajánlanám kvázi crédónak...
süti beállítások módosítása